Структура уроку
Актуалізація опорних знань _2
5. Вивчення нового матеріалу
7. Закріплення нового матеріалу_1
Закріплення нового матеріалу_2
Підведення підсумків уроку_2
Домашнє завдання_2
Проверка домашнего задания
Домашнее задание - это задание, задаваемое учителем ученику для самостоятельного выполнения после уроков.
Д/з призвано предупредить забывание нового изученного на уроке материала, усвоение которого носит концентрированный характер.
Проверить д/з - это установить правильность и осознанность выполнения домашнего задания всеми учащимися, устранить в ходе проверки обнаруженные пробелы в знаниях, совершенствуя при этом знания, умения и навыки.
Способы проверки д/з:
- Вызвать одного или нескольких учеников к доске и опросить по теме
- Фронтальный опрос
- Выполнить аналогичное задание
- Использовать индивидуальные карточки
- Проверить выборочно письменное задание
- Провести самопроверку или взаимопроверку письменного задания
Ключові слова: перевірка, контроль, моніторинг, аналіз
Етап перевірки домашнього завдання
Мета. Встановити правильність і усвідомлення виконання д/з усіма учнями, ліквідація в ході перевірки прогалини в знаннях, удосконалюючи при цьому знання, вміння та навички.
Домашнє завдання | Способи перевірки | Можливі прийоми | Форми організації |
---|---|---|---|
Диференційоване д/з (за рівнем розвитку). Певний обсяг роботи пропонується всім, а більш складні завдання бажаючим. 1. Початковій і середній рівень навчальних досягнень учнів |
|
1. "Інтелектуальна розминка". Учитель ставить запитання з базових понять, або запитання можуть ставити заздалегіть підготовлені учні (консультанти). | фронтально |
2. "Незакінчене речення". Учитель запитує початок формулювання означення, теореми тощо та пропонує учням закінчити його.
| фронтально | ||
3. "Тестування". Перевірка д/з проводіться у викладі комп'ютерного тестування, самостійної роботи, тематичного диктанту. |
фронтально | ||
4. "Лови помилку". Група учнів отримує картки, де допущені помилки в задачах, формулюваннях теорем. Учні шукають ці помилки. | індивідуальна | ||
2. Достатній та високий рівні навчальних досягнень |
|
1. "Виступ солістів". Якщо д/з складене, то вчитель призначає "солістів", які перед уроком записують на дошці розв'язання домашніх задач. На уроці "учні-солісти" захищають ці розв'язання. | індивідуальна |
2. "Взаємоопітування". Працюючи в парах, учні ставлять одне одному запитання за домашнім завданням. | групова | ||
Дуже корисне (творче) завдання. Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних занять і творчих завдань. (Підготуватись до конкурсу шпаргалок). |
|
1. "Логічний ланцюжок". Перший учень починає розв'язувати задачу, далі на будь-якому місці його відповідь припиняє вчитель і передає слово другому учневі, потім третьому тощо. | групова |
2. "Математичний практикум". Виконання практичного завдання (виготовлення моделей до задач, теорем). | індивідуальна | ||
Випереджальне д/з. Найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні віступають у ролі консультантів. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий