Методическая помощь


Структура уроку
Актуалізація опорних знань _2
5.     Вивчення нового матеріалу
7.     Закріплення нового матеріалу_1
Закріплення нового матеріалу_2
Підведення підсумків уроку_2
Домашнє завдання_2

Проверка домашнего задания

Домашнее задание - это задание, задаваемое учителем ученику для самостоятельного выполнения после уроков.
Д/з призвано предупредить забывание нового изученного на уроке материала, усвоение которого носит концентрированный характер.
Проверить д/з - это установить правильность и осознанность выполнения домашнего задания всеми учащимися, устранить в ходе проверки обнаруженные пробелы в знаниях, совершенствуя при этом знания, умения и навыки.
Способы проверки д/з:
  1. Вызвать одного или нескольких учеников к доске и опросить по теме
  2. Фронтальный опрос
  3. Выполнить аналогичное задание
  4. Использовать индивидуальные карточки
  5. Проверить выборочно письменное задание
  6. Провести самопроверку или взаимопроверку письменного задания
Перевірка домашнього завдання - результат самоосвіти та саморозвитку учнів по темі вивченої на уроці.
Ключові слова: перевірка, контроль, моніторинг, аналіз

Етап перевірки домашнього завдання

Мета. Встановити правильність і усвідомлення виконання д/з усіма учнями, ліквідація в ході перевірки прогалини в знаннях, удосконалюючи при цьому знання, вміння та навички.

Домашнє завдання Способи перевірки Можливі прийоми Форми організації
Диференційоване д/з (за рівнем розвитку). Певний обсяг роботи пропонується всім, а більш складні завдання бажаючим.

    1. Початковій і середній рівень навчальних досягнень учнів

  1. репродуктивний
  2. по аналогії
  3. усні запитання - відповідь
1. "Інтелектуальна розминка". Учитель ставить запитання з базових понять, або запитання можуть ставити заздалегіть підготовлені учні (консультанти). фронтально
2. "Незакінчене речення". Учитель запитує початок формулювання означення, теореми тощо та пропонує учням закінчити його.
фронтально
3. "Тестування". Перевірка д/з проводіться у викладі комп'ютерного тестування, самостійної роботи, тематичного диктанту.

фронтально
4. "Лови помилку". Група учнів отримує картки, де допущені помилки в задачах, формулюваннях теорем. Учні шукають ці помилки. індивідуальна
    2. Достатній та високий рівні навчальних досягнень
  1. вибіркова перевірка
  2. самоперевірка
  3. взаємоперевірка
1. "Виступ солістів". Якщо д/з складене, то вчитель призначає "солістів", які перед уроком записують на дошці розв'язання домашніх задач. На уроці "учні-солісти" захищають ці розв'язання. індивідуальна
2. "Взаємоопітування". Працюючи в парах, учні ставлять одне одному запитання за домашнім завданням. групова
Дуже корисне (творче) завдання. Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних занять і творчих завдань. (Підготуватись до конкурсу шпаргалок).
  1. реферат
  2. презентація по темі
  3. відеоролик по конкретній темі
  4. кросворди
1. "Логічний ланцюжок". Перший учень починає розв'язувати задачу, далі на будь-якому місці його відповідь припиняє вчитель і передає слово другому учневі, потім третьому тощо. групова
2. "Математичний практикум". Виконання практичного завдання (виготовлення моделей до задач, теорем). індивідуальна
Випереджальне д/з. Найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні віступають у ролі консультантів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий